Urodzony w 1994 roku w Krakowie artysta specjalizujący się w fotografii artystycznej i malarstwie olejnym.
Tworzy sztukę inspirowaną konkretnymi sytuacjami, zjawiskami, emocjami, kontekstami. Stara się unikać schematów, które wprowadzają powtarzalność do twórczości. Najważniejszym elementem dzieł jest kolor, ulotne odcienia barw budującymi klimat stworzonych prac artysty.
Surrealizm kolorystyczny” to luźny termin, którym się posługuję przy opisie mojej twórczości fotograficznej. Surrealizm jako nurt historyczny przeciwstawiał się wiernemu odwzorowaniu rzeczywistości tworząc odrealnione przedstawienia jednak dalej bardzo często zachowując przy tym realną kolorystykę i światłocień. Ja z kolei skupiam się na tym drugim aspekcie obrazu, wychodząc z materiału źródłowego, jakim jest fotografia cyfrowa, często zostawiam realne przedstawienie rzeczywistości jako przekaz treściowy i wokół tego buduje aberracjami kolorystycznymi uczucie odrealnienia. To sprawia, że w moich pracach odbiorca często wie, na co patrzy, ale poprzez dysocjacje obiektu od zestawu barw, które w prawdziwym świecie są mu przypisane postrzega to w zupełnie inny, nowy sposób. Pozwala to oglądającemu na wejście w personalną relację dziełem, zmusza do weryfikacji znajomych mu przedstawień i schematów otaczającego go świata.
Projekt Wszechświat kliszy:
Projekt narodził się w pewnym sensie przypadkiem, podczas archiwizacji i dygitalizacji fotograficznych zbiorów analogowych mojego śp. dziadka – Czesława Odo Mostowskiego. Klisze, które nie zawsze były przechowywane w odpowiednich warunkach albo wywoływane w odpowiedni sposób nabywają pewnych defektów, niedoskonałości, które w losowy, niezamierzony sposób tworzą plamy, linie, kolory, głównie na początku albo końcu rolki filmu. Tutaj pojawia się moja rola jako artysty świadomie przekształcając ten przypadek w przemyślaną kompozycję, nadając każdemu defektowi konkretny ton, kolor, tak aby wchodził z pozostałymi w dialog tworząc spójną całość. W niektórych zdjęciach można się doszukiwać elementów przedstawiających inne są kompletnie abstrakcyjne ale zawsze punkt wyjścia do stworzenia obrazu stanowi przypadek zastany. Każde z dzieł powstałych w tym projekcie pochodzi z klisz naświetlonych i wywołanych w latach 1930r. – 1990r. następnie jest skanowane przeze mnie do wersji cyfrowej i poddawane obróbce graficznej tylko w aspekcie ekspozycji, koloru i kadru. Nie ingeruję w strukturę materiału źródłowego przez wycinanie jego elementów albo dodawanie nowych.